Bel ons op 075-6142342

Mail ons op contact@partyzaan.nl

FAQ / Veel gestelde vragen

Hieronder vindt u een antwoord op veel gesteld vragen.

Mocht uw antwoord er niet bij staan, neem dan gerust contact met ons op per mail of telefonisch!

Wij vragen u bij ophalen om:
– Een geldig legitimatiebewijs te tonen
– Per PIN te betalen, tenzij anders afgesproken
– De pakbon te tekenen met inachtneming van onze algemene voorwaarden

Wanneer u de materialen zelf op wenst te halen, kan dat op een af te spreken tijdstip op de eerste huurdag/gebruiksdag. Retourneren kan weer op een afgesproken tijdstip de dag daarna. In overleg kunnen wij een afspraak maken dat het al een dag vóór de gebruiksdag opgehaald kan worden. Hier zijn geen extra kosten aan verbonden. Valt de retourdag op een zondag, schuift dit omdat wij dan gesloten zijn automatisch door naar de maandag. Uiteraard berekenen wij hiervoor géén extra huurdag.

Kosten transportservice
In Zaandam en omstreken is ons starttarief € 15,- inclusief BTW voor het bezorgen en weer € 15,- inclusief btw voor het weer ophalen een dag later. Wij rijden twee ritten als wij bezorgen en ophalen. Dat kost dan totaal € 30,- inclusief btw.

Buiten de Zaanstreek rekenen wij € 0,50 ex btw per gereden kilometer. 

Wanneer wij iets bij ons bezorgen (heen en terug rijden) en een dag later weer ophalen (weer heen en terug rijden) leggen wij de afstand tussen ons en de locatie dus 4x af.

Wanneer wij de materialen bij u bezorgen en weer ophalen, kunt u ook kiezen voor de opbouw en afbouw service. Dit houdt in dat wij de materialen in overleg op de juiste locatie plaatsen, volledig bekabelen en instellen. Daarna geven we u een duidelijke uitleg over de werking van de materialen. Na uw event ruimen wij alles weer volledig op en nemen het weer mee.

Kosten
De kosten voor het opbouwen, instellen en afbouwen van materialen worden eerlijk per minuut berekend. U betaalt dus niet gelijk een heel uur voor een klein klusje. De prijs die wij hanteren is € 40,- exclusief btw (€ 48,40 inclusief btw) per uur. Iets dat 15 minuten werk is om neer te zetten en 15 minuten werk om weer op te ruimen, kost dus totaal 30 minuten, € 20,- exclusief btw.

Sommige materialen, zoals een geheel podium of zware materialen, moeten door meerdere personen tegelijk opgebouwd worden. Hierbij geldt dan per persoon het bovenstaande tarief.

Deze mogelijkheid bieden wij ook. Naast de service van het bezorgen van de materialen en het opbouwen ervan op uw locatie, kunnen wij ook de bediening verzorgen. Wij beschikken over ervaren productspecialisten, zoals gediplomeerde geluidsmannen, lightjockeys en allround technisch medewerkers. Zij kunnen tijdens uw gehele event de apparatuur bemannen en bedienen.

Kosten
Een medewerker kost € 40,- exclusief btw per uur. 

Voor uitgebreide of meerdaagse producties is het uiteraard mogelijk een dagtarief af te spreken. Extra kosten als maaltijden en hotelovernachtingen worden naar redelijkheid en in overleg al dan niet doorberekend.

Natuurlijk gaan wij er niet vanuit dat u volledige kennis hebt van alle technische apparatuur en benodigdheden. Daarom zijn wij dagelijks telefonisch of per mail bereikbaar. Ons doel is uw ideeën en informatie te vertalen naar de juiste materialen en een haalbaar technisch concept. Wij willen u als klant op dat gebied volledig ontzorgen.

Wanneer wij uw wensen telefonisch ontvangen hebben, of uw materiaallijst via de winkelwagen, gaan wij direct aan de slag. De offerte ontvangt u in de meeste gevallen dezelfde dag, zo snel mogelijk. In de offerte houden wij rekening met het aantal gebruiksdagen, staffelkortingen en persoonlijke kortingen. Natuurlijk lopen wij uw gemaakte bestelling volledig na en nemen wij contact op als wij bijzonderheden opmerken.

Na het ontvangen van de offerte kunt u deze via de link in de oranje balk onderaan de offerte digitaal tekenen. De opdracht is daarmee bevestigd. U ontvangt voor de volledigheid nog een persoonlijke mail van ons, dat wij uw bevestiging in goede orde ontvangen hebben.

Heeft u nog vragen, toevoegingen en wijzigingen na het ontvangen van een offerte, staan wij altijd direct voor u klaar.

Op zondag zijn wij gesloten. Heeft u dus materialen gehuurd voor gebruik op zaterdag, dan kunnen die pas maandag geretourneerd worden. Uiteraard berekenen wij hiervoor géén extra huurdag.

Wanneer de producten ook daadwerkelijk meerdere dagen gebruikt worden, óf langer in uw bezit zijn dat 1 opbouwdag, 1 gebruiksdag en 1 afbouwdag, gaan we uit van meerdere gebruiksdagen. Natuurlijk geldt hiervoor een aantrekkelijke staffelkorting.

Huurdagen / berekende dagen

11,00
21,50
31,90
42,30
52,70
63,00
73,30
83,40
93,80
104,20
114,60
125,00
135,40
145,80
15 – 216,00
22 – 287,00
29 – 358,00

Langere periodes in overleg.

Wanneer u een bestelling plaatst en de offerte tekent, kunnen wij de factuur opstellen. Dit doen wij doorgaans niet ruim van tevoren. Betaalt u een order ook niet op basis van een offerte, maar wacht tot u een factuur ontvangen heeft. Hierop staan bankgegevens en het te vermelden factuurnummer.

Particulier
Als het gaat om particuliere verhuur, vragen wij u de factuur vóór of tijdens het ophalen te voldoen. Vooraf kan door het per bank over te maken of via een iDeal link. Dit doen wij vaak bij hogere bedragen. Bij kleinere bedragen kunt u bij ons pinnen bij het afhalen, of in overleg contant betalen.

Bedrijf
Als bedrijf of terugkerende klant heeft u de mogelijkheid om op rekening te bestellen. Wij hanteren een betalingstermijn van 28 dagen. Voor grote orders of voor aankopen vragen wij soms om een 50% aanbetaling of volledige betaling vooraf.